fredag 12 november 2010

Dripp dropp...

Idag är det en såndär riktigt tråkig höstdag...gråmulet och regn regn regn. Ett riktigt skitväder om man säger så. Egentligen skulle jag forsatt med fyllnaden och avloppsdragningen. Men jag väntar nog lite så att "boxen" inte fylls och blir en pool istället.

Roffe ifrån Hasse Andersson Entreprenad ringer och säger att lasten är här!  Nice, nu kom den sista pusselbiten, dvs all fyllnadsmassa som jag behöver för att fylla upp till rätt nivå. Tyvärr hade han lite svårt att backa upp sista biten (pga isigt underlag)...så vi lägger lite av "sanden" i backen upp..

Då har det ju även blivit dags att åka och hyra en padda...så att jag kan stampa till allt. Slänger av mig regnjackan och åker mot Ramirent igen, för att låna en 140kg:s vibratorplatta.

Btw...kul datum idag. 10-11-12  =)